baba horor


Jag är fast ute i värmdö! Ingen buss går in till stan just nu.. Det har snöat så sjukt mycket hela dagen så jag och boa ligger i sängen och dricker mängder med julmust samt lyssnar på Stevie Wonder, ganska trevligt faktist. Hoppas jag kommer hem nån gång för jag ska ta planet till madrid imorgon!

Igår var en trevlig men konstig kväll, först satt jag Boa och Oskar på wollmars och bärsade, sen var planen att jag och boa skulle festa vidare på baba men mina pengar tog slut redan innan kvällen börjat! Så jag åker desperat hem till mig och skrammlar ihop alla småpengar jag kan hitta, medan boa springer runt på tcentarel och försoker ta ut de 50 spännen jag har på kortet. "Vi ska fan röja ikväll och inget kan hindra oss!!" När vi på något underligt sätt fått ihop 120 kr så kommer vi in på baba men vi har inte råd att köpa något där inne, men skitsamma! vi står och röjer på dansgolvet i typ en kvart sen bestämde vi oss för att nej.. vi dra hem igen! Sen när vi väntar på nattbussen på donken så hittar jag plötsligt 150 spänn i ett hål i min väska! Helt magiskt! Så då festar vi loss på massa cheeseburgare! Underbart gott! Sen stötte vi på rickard och jonathan som vi åkte hem med.

Boas  målning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0