can't get any sleep

Landade för ett tag sen, nu ligger jag i sängen och vägrar att sova, så mycket tankar rullar fram och tillbaka i huvudet, både härliga och sjuka tankar.
Ett lugn har i alla fall spridit sig i min kropp för jag vet vad jag vill göra med med mitt liv och jag vet att allt kommer ordna sig för mig, förut tvivlade jag på det..
Jag måste sluta bete mig som om jag vore maktlös över mitt liv och mina handlingar! Jag har sjukt mycket makt egentligen, jag bestämmer precs allt i mitt liv! Vi alla måste inse att vi är herrarna över våra liv.
 Nu ska jag sova, för att det är äckligt varmt att ha datorn i knät på det här viset. Godnatt där ute!
/elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0