djup kvinna

Vad har hänt med mig? Det enda jag gör är att tänka på meningen med livet, jag sitter bara i min säng som ett frågetecken och filosoferar. Det är inte bra att tänka! Det är plågsamt och jag får ändå inget vettigt gjort. Vad ska jag göra av mig själv? Det är frågan, här har man fått ett liv, då måste man ju göra det bästa av det, annars kunde man ju gett denna fina gåva till någon annan eller hur?  blablabla jag tänker för mycket, och gör för lite!
Men när det händer saker omkring en måste man stanna upp och reflektera, det är väl det jag gör just nu. 
Livet är så jävla konstigt, orättvist och brutalt men också  så vackert, kärleken gör livet så vackert!!!
Ni får ursäkta mina preto filosofiska amatör uttalanden, men jag kan inte låta bli, nu när det är min enda sysselsättning.. att tänka som en tok. 
en webcam bild i ett försök att se djup ut.
vi ses väl!
/elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0