kaka

Igår när jag låg i min säng insåg jag hur jävla maktlösa vi är över våra liv. Man väljer inte att födas och man väljer inte att dö. Vem har makten egentligen? Det är ingen som vet. Men vi gör vad vi kan för att leka gud, ibland lyckas vi ibland inte. 
Nej nu ska jag sluta prata deppig skit. Jag är så fantastiskt glad att musiken finns! Igår satt jag och lyssnade på Moto Boy. Har inte hört en sån bra platta på år och dagar! Det är riktigt magisk musik, som balsam för öronen! Sån musik väcker verkligen kreativiteten i mig, jag blir som frälst! Så igår satt jag och byggde på mitt bild collage ovanför sängen medans jag  njöt av musiken. 
 
sliten, nyvaken, svullen men fin endå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0