koma

 

Jag går runt och babblar om min framtida karriär, men just nu beter jag mig som en riktig slacker utan ambitioner.  Jag lever i en egen bubbla, som jag ärligt talat trivs i. Jag skiter i det mesta, det enda mitt liv kretsar kring just nu är fest, och facebook. Det låter så tragiskt! Jag vill fly från alla krav och jag lyckas bra med det. Plugga vad är det? Jag gör vafan jag vill!  Mitt rum ser ut som en knarkar kvart och jag sover till klockan tre.  Jag är latheten i egen hög person.

   Jag befinner mig i en surrealistisk värd, där dag är natt och fest är vardag. Jag vet att jag måste rycka tag i mig själv nån gång.  Städa rummet, börja med musiken, bli lite mer normal!!!! Jag gör allt tvärt om. Sover alla andra? Ja men då vill jag vara vaken! Jasså ska man städa efter sig? Ja men då vill jag ha det stökigt. Borde man vara i skolan? Då stannar jag hellre hemma. Ska man kolla nyheterna och vara insatt i världen? Nej tack, jag vill bara se på ytlig tv. Nu ska jag skriva en låt om att vara apatisk, den blir nog riktigt djup.

 

ses!

/elsa

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0