kul man

Obs, Ludvig heter inte  ludvig i verkligheten.
Ludvig

förlåt

vet att du har sett mig

00:48Boa

det är du med rocken

är du naken under? bara en fråga

00:49Ludvig

kör oftast utan rock

mannen i rocken är någon annan kan jag tänka mig

vi blir oftast några stycken utanför ditt fönster

00:50Boa

va fler?

du och janne eller?

nakna

00:50Ludvig

nej inte så mycket janne

mest tjejer faktiskt

00:51Boa

sluta larva dig

det är bra du där

00:51Ludvig

de är mest därför jag kommer dit

00:51Boa

jag vet att det är lite pinsamt

men det är bara du

utanför i en svart läder rock

som är öppen

^^

00:51Ludvig

som sagt skulle kunna vara jag men har ingen läderrock

00:52Boa

nej du kör flanell rock

lite mer mjukt

but i like it

00:53Ludvig

oftast siden

00:53Boa

lyxigt

glamorösa man

00:54Ludvig

jo pengar är inga problem

00:54Boa

en skär siden rock som matchar dina ljuva lockar

som en honungs prins

som ett ängel utanför mitt fönster

som en fin John Blund

00:55Ludvig

precis

00:55Boa

erkänn att jag är skön

ingen har väl nånsin skrivit sånt här till dig förut

på facebook

00:57Ludvig

Faktiskt har förvånansvärt många gjort det, lockar alltid fram konstiga sidor hosmänniskor

00:57Boa

jasså

trodde jag var unik i mitt slag

00:58Ludvig

Vi kan låssas att du är det!

00:58Boa
  Vi ses! ring om du vill ligga
Ludvig

haha I will

puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0