Titta vad jag hitta!

Citat ur Elsas dagbok 2004! en fjortis bekännelser
Det är så patetiskt att jag var tvungen att skriva ner det på bloggen!!

"Mitt liv SUGER KUK, mina helger är så händelselösa, man ska ju festa när man går i sjuan, dansa, dricka, spy, ha kul helt enkelt.
Mina helger ser inte direkt ut så.. Vi sminkar upp oss, går ut på stan till sveavägen, odenplan och t-centralen. Vi bara glider runt i väntan på att något kul ska hända. Ibland blir vi uppraggade av killar, men det händer inte ofta . Oftast slutar kvällen på ett tomt Mc Donnalds. Det exklusiva linnet man valde för kvällen börjar skava.. suck
-Alla festar utom oss!
-Ja veet, men vi har inte tillräckligt med kontakter juu
Vid det här laget vet nog hela donken personalen vilka vi är.
-Där sitter dom igen, fjortisarna utav liv
-Men vaddå, festar dom inte?
-Nej det är ju det, det ända liv dom har är det här öde mc donnalds, stackars barn!
Snart beställer dom nog en gratis vatten och om dom har tur så hittar dom väll en tia i fickan och beställar en cheeser de kan dela på.
Ja.. This is the truth about me and my gang"

Kommentarer
Postat av: Mathilda

JAG DÖR!!! Hahaha jag ska nog också publicera gammla dagboksinlägg..

2009-12-29 @ 11:06:01
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0