Dude, give me some inspiration!


Godmorgon!
Kör baklänges idag, jag gick aldrig och la mig igår.. Jag varvade, gick till skolan och hade bara en lektion. Så nu är jag hemma igen! Pyjamasen åker på nu istället.. Har just vaknat upp från en en powernap, så min riktiga morgon börjar här och nu! 
Jag står och dansar i mitt rum till låten "I'm Not My Hair"  Hör och häpna, det är en RnB låt featuring AKON! (mitt annars hat objekt i rn'b världen, med sin gälla smurf röst som skär genom öronen!) Men denna låt har på något sätt flörtat in sig hos mig. Det är en jäkligt bra text, "I'm not my hair, I'm not this skin, I'm not your expectations,no no, I'm not my hair, I'm not this skin,I am a soul that lives within"   
Yeeah I hear you brother! Jag är så svag för peppande klyschiga texter om att tro på sig själv och sin inre aura..  Det fins ju en och annan anledning till att man kallas frelsa. Finns inget bättre än att peppa  människor, och inte minst sig själv!  Nu ska jag fortsätta med min peppande frälsnings dans!



God bless you/ Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0