frihet!

Fan va länge jag har präglats av destruktiva tankar och krav på att precis alla ska tycka om mig och tyckat att jag är häftig! Så många gånger som jag lägger för stor vikt i vad andra tycker om mig !
SKIT I DET! Jag känner det nu, jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig! Eller klart jag bryr mig.. om vad mina nära och kära tycker. Alla jag bryr mig om och som verkligen känner mig, DOM är viktiga, deras åsikter väger verkligen tungt. Men resten.. dom struntar jag i. Här är jag, tyck vad du vill! Jag blir inte ens upprörd längre om folk har en dålig åsikt om mig, för dom har ändå ingen rättvis bild av den jag är. Dom känner inte hela mig, dom känner mig inte alls! Och människa är jag ju, och människor gör misstag. Ibland gör jag misstag och det är helt okej.
När jag verkligen släpper oron om vad andra tycker så känner jag en sån otrolig frihet! Jag känner mig lätt som en fjäder! Jag älskar det!
Jag skiter i allt, status och sån skit! Om  du är lyckig har du lyckats, man kan hitta lycka på alla möjliga sätt!





Peace out!
/Elsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0