har inga pengar på mobilen svarar på sms på bloggen istället

jag har sjuka humörsvängningar på min mormors 80års fest a la Boa style! mitt ifrån ingenstans vill bara grina haha.
ganska komiskt.Vad fan är felet på mig?


ja du isabella jag frågar mig de varje dag vet fortfarande inte var dessa sjuka utbrott kommer ifrån de verkar tydligen smitta


Boa, hur läget'? jag vill ligga me dig, du är vacker..
ja jo tack du främlig! hur mår du? jag har börjat leva i cellibat, vi hörs i framtiden vet bara inte hur du ser ut :S!


Hallå ska jag ringa polisen eller?

Nej mamma jag lever!

Jag knullar vad ville du?

Ja du M vet inte om jag ska lämna ut hela ditt namn i bloggen men vi tar de sen

Efterfest?
Yes and you are so not Invited


/Kärlek från mamma boven

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha är det jag som skrivit jag knullar, ringer sedan? Var det inte typ förra sommaren?

2010-01-22 @ 00:34:19
URL: http://kiralou.se
Postat av: Filippa

Hahahahahaha skönt inlägg

2010-01-22 @ 20:54:34
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0