Hej då slacker elsa!

Nu är det dags för mig att göra stor skillnad i mitt liv. Jag ska verkligen börja prioritera rätt saker i livet och sluta upp med mitt destruktiva omogna beteende! Det finns ingen återvändo, det är NU eller aldrig som jag ska bli mitt nya jag.
Varje dag kommer att bli en liten kamp, men jag kommer att klara det, steg för steg. Och jag ska förlåta mig själv för alla misstag.
Det viktigaste är att se frammåt.. hur ska jag göra för att inte hamna där jag var förut? Vad kan jag göra nu för att förbättra saker? Jag ska sluta klaga och bara göra istället. Handla rätt. Och allt detta är endast för min skull. För att jag ska kunna bli en lycklig människa på riktigt. Jag är inte olycklig direkt, men jag går runt med känslan av att en bit inte strå rätt till. Jag känner mig inte hel som person. Men det ska jag bli!
puss på er!/ Elsa


Kommentarer
Postat av: T

a little less conversation a little more action please :)

2010-01-15 @ 04:15:51
Postat av: Louise

You can do it, kämpa på!

Skön blogg by the way :) i like it very mucho

2010-01-17 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0