jag kan vara poet också


med dig blir jag aldrig klar
för du är underbar
tyvärr så gick det snett
föratt allt blev så hett
livet är för kort
du kan inte glömmas bort
jag förstår
du går
det är så mycket jag vill
står bara still
helvette
glöm allt jag sa
glöm den jag var
kom bara ihåg
den jag ville bli
när det bara var vi


Jaha.. nu har man fått för sig att man är bra på att skriva dikter! Om några år kommer jag skratta åt mig själv och mina såkallade dikter.. Ung, rastlös och desperat att hitta sätt att få utlopp för min energi. Ja, jag vill så mycket! Jag vill testa allt, allt! Tills jag hittar en plats som  är som gjort för mig! Dikter känns just nu väldigt passande!

Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0