Jag tänker, därför finns jag

Jag vet inte vad det är, men skolmiljön gör mig så fnissig! Jag hör mitt grova skratt och förvånas över hur högt och mycket jag skrattar! Det skrattet har jag bara i skolan,ingen annan stans! mitt unika skol-skratt! Vilken räddning  att bara kunna skratta bort all plugg och skolångest!

Det är måndag idag och det betyder party för min del! Först ska jag fira min kusins födelsedag på vårt stammis thaimat-resturang-ställe, där vår familj alltid äter när någon fyller år. Sen ska jag på en killes 19 års fest som hålls på Berns ikväll:) Jag är laddad, måsta ta en power-nap nu bara!!
Neeej! jag håller på att bli en såndär trist bloggare som bara skriver meningslösa rader om vad jag ska göra idag, vill inteee hamna i det träsket!!
Kärlek!!
Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0