Nattade nyss min lilla syster Liv

Liv min äldsta lilla syster (5år) har länge haft en pojkvän på dagis som heter Hugo.
Men det verkar vara lite över. Idag när jag skulle natta henne så suckade hon och sa "ahh boa jag vet inte vem jag ska vara kär i" Och jag svarar "men Liv ska inte du gifta dig med hugo?"
Då svarar hon mig.. "men Boa!! jag har så många killar och vällja mellan jag kan inte bestämma mig!"
Jag bara skrattade, vilka problem man kan ha när man är 5år.

(jag och min yngsta syrra Rita)


Kärlek från Boa


Kommentarer
Postat av: T

rita: what the hell are you listening, my milk is running out. bring me some

2010-01-13 @ 08:35:02
Postat av: T

Rita: Boa, what the hell are you listening my mjölk is running out bring me some now

2010-01-13 @ 08:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0