Om jag skulle gifta mig med någon skulle de vara med någon jag inte är kär i!

En liten hemlighet bara!!
Jag är en välldigt osäker människa jag gör en massa konstiga saker och intalar mig själv att jag gör det för att jag är så självsäker!
Men de lyser rätt igenom. att allt konstigt jag gör bottnar i min osäkerhet. Nu ska de blir ändrigar på mig själv.
Saker som man gör som man  tycker är lätta att göra är inte modigt. Det är att göra dom jobbiga sakerna som som gör en modig!

Kärlek från Boa


Kommentarer
Postat av: T

it sounds sensible to marry to someone you respect rather than love.

2010-01-15 @ 20:26:40
Postat av: Louise

Så rätt så! Det är att jobbigt att bry sig för när man bryr sig blir man sårbar.Då är det lättare att inbilla sig att man skiter i vilket.

2010-01-17 @ 13:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0