älska tills de smärtar!

kollar tillbaks på förra hösten och ser en liten tjej!
Idag hade min far realies fest vette fan hur det stavas!
och kan knappt stava alls efter som jag drukit massa rödvin och öl.
träffa människor jag inte träffat sen jag var 5 år.
då det brukade sitta i mitt kök och röka och dricka!
jag är uppvuxen med folk som jobbar med flummiga saker och som festar och röker.
jag älskar dem.
och undrar vem jag hade varit utan dem.
kanske lite mer vettig eller ännu mer förvirad?
men man kan inte ifråga sätta de som hänt det fanns inga andra alternativ.
förra hösten var jag förälskad.
den här hösten är jag torr och känner inget för någon.
jag jobbar äter och sover.
förra hösten var allt så häftigt nu är det vardag.


De jag egentligen ville säga var att jag älskar Anja!
fasen vad fin du är!
och fan vad jag saknar dig elsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0