Black Scarf Girls- On new adventures in Barcelona, Game on!

Jag och Rebella har lärt känna en skön snubbe som heter Pablo, han jobbar på min nya favorit bar Sin Copa. Som btw grundades av manu chao! :) :)  Grym musik spelas där!
Igår hängde vi på sincopa och fick påtok för mycket gratis shots, mojitos och öl! Huvudet käns mycket tungt idag! Men efter 3 koppar kaffe och en god frukost som åts vid 4 på eftermiddagen så känner jag mig som en nyfödd bebis.
Frelsa och Rebella smider nya hemliga karriärs planer! Vi har mycket i skallen som måste ut ut ut!

dag hänger vi med fina Beth som flyttat hit! Ikväll ska vi på en musikklubb där min klasskompis ska spela!

Saknar dock alla fina människor därhemma! Speciellt Boa!
Sjukt mycket kärlek till er och snöiga sthlm. är dock glad att jag slipper snön.






pusss
frelsa och rebella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0