nothn' can bring us down!

Igår var vi mitt i lyckans stund! Jag och BellaG promenerade med var sin corona i handen, glada och taggade på livet, klockan var 11 på kvällen och vi gick på en gata full med folk. Sedan plötsligt börjar två snubbar att våldsamt rycka i våra väskor. vi håller så hårt i väskorna och dom drar så hårt så jag och Issa ramlar ner på marken och skriker, ena killen rycker så hårt i min väska så att rämmarna går sönder och han lyckas springa iväg med min väska som inehåller allt förutom nycklarna hem. Alla människor samlades runt oss och tittade, som om det vore nån jävla förestälning men ingen gjorde ett skit! Inger frågade oss ens hur vi mådde. Isabella lyckades behålla sin väska som tur var!
I början var jag så chockad och ledsen! Barcelona har fått ett helt nytt ansikte, ett betydligt farligare utséende. Dock viste jag att detta kunde ske. Men inte på samma vis, inte så våldsamt och övertydligt mitt bland en stor folksamling. Så sjukt obehagligt! Fyfan. Jag vill slåss!

Men allt slutade ändå bra! jag bestämde mig snabt att dom jävlarna inte skulle lyckas försöra min kväll! Nu har jag en bra historia att berätta för barnbarnen iallafall. Vi gick in på en bar tillslut och jag bestälde tequila shots. Vi satt och garvade hela kvällen och började prata med ett gäng härliga killar som var stört sköna! Livet är bra roligt. Humor är nyckeln!

Jag och Issa ska iaf bli riktiga survivours! Det är vi redan! Ska köpa peppar spray och och vi ska sy speciella innerfickor! Ingen jävel ska tro att dom kan trycka ner oss! Vi må va unga tjejer, men jag vägrar vara ett offer! Fy, ibland hatar jag män så mycket.


Mina idoler! feel the power!

/ Elsa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0